Kam se skićemo po noći?

Tko? Što? Kada? Gdje? Zakaj? ... e da, to je tu!
Noćna vožnja četvrtkom #154
Studeni

Trg bana Josipa Jelačića

Dugo nismo bili, a vrijeme nam je da malo i gradske đireve pokrenemo u ova nam promjenjljiva vremena. Vidimo se na Trgu, pa idemo prek Dubravkinog puta na Crmok i daljnje tulumarenje po okolnim šuma
Noćna vožnja četvrtkom #153
Studeni

Gračani (kod Špara)

Ispadale se kiše, a noćna bu top uz ugodnu temperaturu i jesenske trailove. Idemo na Leustek do Groifice pa dole 18/20 da vidimo kakvo je stanje! P.S. zgruntali smo i plan za proslavu godišnjice pa
Noćna vožnja četvrtkom #152

Okretište Črnomerec

Zagrabila nas je jesen, kišice su krenule rominjati, lišće je opalo, a mi idemo guštati na noćnu. Odlazimo na klasičnu 9tku do Grafičara, pa dolje istim putem. Da vidimo kakvi su uvjeti za prod
Noćna vožnja četvrtkom #151

Gračani (kod Špara)

Najugodnije noći za bajk su pred nama. Lišće još nije u potpunosti opalo, a staze su suhe i spremne za noćno drapanje. Idemo na Leustek, a onda bi se mogli odvažiti probati novu 57micu. Mjesto s
Noćna vožnja četvrtkom #150

Okretište Črnomerec

Jesenji dani su nam ovdje, vrijeme nas za sad služi pa treba iskoristit stare klasike – 9tka gor/dol! Vidimo se! Mjesto sastanka: Konzum Črnomerec (ulaz do KFC-a) Vrijeme sastanka: 19:00 sati
Noćna vožnja četvrtkom #149

Gračani (kod Špara)

Malko je zahladilo i čeka nas kišni četvrtak, a navečer naravno ne pada kiša i bude toplije – taman za jednu klasičnu noćnu Leustekom do Grofice. Dole bumo neku 18-20 kombinaciju, obzirom
Noćna vožnja četvrtkom #148

Okretište Črnomerec

Ponavljamo 9tku jer nam Zoki slavi ročkas pa bu nas malo počastil na klupicama na kraju 9tke. Da, tak je, 9tka gore, 9tka dole, a na vrhu pokladne priče u Grafičaru. Vidimo se! PS Obavezno ponijet
Noćna vožnja četvrtkom #145

Noćna vožnja četvrtkom #147

Okretište Črnomerec

Prošlog smo četvrtka pobliže provjerili kako je lišće popadalo po trailovima, a ovog idemo na sigurnu nam i dobro znanu rutu s Črnomerca do Grafičara, aka 9tku. Dole prema dogovoru, a znate da
Noćna vožnja četvrtkom #146

Gračani (kod Špara)

Nastavljamo u revijalnom ciklusu Zagrebačkih noćnih vožnji i idemo gore Leustekom, a za dolje se šuška da je Rodeo prohodan, pa bi valjalo otić pogledat! Vidimo se! Mjesto sastanka: Cesta Grača
Noćna vožnja četvrtkom #145

Okretište Črnomerec

Jesen stiže, lišće pada, vlaga je u zraku, korjenje se cakli i čeka naše dvokotačne ljubimce da dođemo na noćnu vožnju. Pak smo na 9tki do Grafičara, a za dole bumo 1-8 ak nebu kiše do čet
Noćna vožnja četvrtkom #144

Gračani (kod Špara)

Zgleda da su ljetne vrućine ošle spat i stižu nam najugodniji tjedni u godini. Noćna se tada naprosto ne smije propustiti. Sva ova prašina konačno se slegla sa staza, grip je mučos perfektos, i
Noćna vožnja četvrtkom #143

Vojarna Samobor

Special noćna na Slava gori u Samoboru. Naš Davor Kotarski pokazat će nam novitete na trailu koji osobno uređuje s ekipom. Sve je pic pic i spremno za jednu super noćnu nakon koje će nas ugostit
Noćna vožnja četvrtkom #142

Okretište Črnomerec

Oženil nam se Ivan Vule Vule pa u ime novopečenog para idemo na noćnu do Grafičara, a potom se hitro spuštamo nazad niz 9tku gdje će nas njegova draga dočekati s pićencima da nas malo počasti
Noćna vožnja četvrtkom #141

Okretište Črnomerec

Klasično idemo 9tkom gore do Grafičara, a obzirom da Graf ne radi, ide se odmah dolje putem Omladinke do Šestinske crkve kako bi se spustili do našeg Denis Jagarineca koji nas na terasi časti pok
Noćna vožnja četvrtkom #140

Gračani (kod Špara)

Najugodniji ljetni tjedni su pred nama, a mi smo u napadu na Leustek do Grofice. Kad padne mrak, onda u dogovor kam bumo dole. Vidimo se! Mjesto sastanka: Cesta Gračani 7, kod dućana Spar (bivša Di
Noćna vožnja četvrtkom #139

Trg kralja Tomislava, Samobor

Nema bolje nego Samoborsko gorje po ljeti! Zato ponovno idemo na Oštrc gdje nas čeka otvoren planinarski dom Željezničar. Vidimo se! Mjesto sastanka: Trg Kralja Tomislava, Centar Samobora Vrijeme
Noćna vožnja četvrtkom #138

Okretište Črnomerec

Ove ljetne noćne su pravi spektakl, tko se nije pojavio, taj mora doći! Vidimo se na klasičnoj ruti do Grafičara, a dole kak se već dogovorimo, ali vjerojatno isto 9tka! Mjesto sastanka: Konzum
Noćna vožnja četvrtkom #137

Gračani (kod Špara)

Još jedan klasik od noćne u nizu – Leustek / Grofica pa kam se dogovorimo. Ljetne su večeri idealne za noćne vožnje, tak da je dolazak obavezan! Vidimo se 🙂 Mjesto sastanka: Cesta Grača
Noćna vožnja četvrtkom #136

Okretište Črnomerec

Nakon višetjednog izbivanja po brdima oko Zagreba, vraćamo se na naš stari poznati put – 9tku. Još jedna ugodna noćna vožnja do Grafičara, a potom spust kamo se već dogovorimo. Vidimo se
Noćna vožnja četvrtkom #135

Trg kralja Tomislava, Samobor

Nastavljamo guštati u ljetu i obilasku obližnjih nam gradova. Samobor nam je top lokacija iz kojeg idemo na vrh Oštrc, a potom preko Samoborskog cerja na Stari grad i direktiva na trg! Vidimo se na
Noćna vožnja četvrtkom #134

Gračani (kod Špara)

Po ovim vrućinama bolje upaliti bajk pa u šumu, nego upaliti klimu i ostat doma😜 Danas kome odgovara može nakon okrijepe u Grofici u dobrom društvu nastaviti put prema Gorščici i testirati st
Noćna vožnja četvrtkom #133

Izletište Suhina

Na praznik nam pada noćna, pa smo odlučili poći ranije, u 18h, na Sveto Nedeljske trailove bacit oko na zalazak sunca i uživat u super stazama. Finiš klasično u odličnoj Suhini na osveženje uz
Noćna vožnja četvrtkom #132

Trg kralja Tomislava, Samobor

Eto nas ponovno u pohodu na Samoborsko gorje! Idemo na PD Oštrc, a polazimo s glavnog Samoborskog trga i preko Čudomerščaka. Na Oštrcu stajemo na odmor i pokladne bajkerske spike. Nakon okrijepe,
Noćna vožnja četvrtkom #131

Izletište Suhina

Stiglo nam proljeće kakvo i treba biti pa smo odlučili pozdraviti susedne nam brege! Dok je sunce na zalasku idemo preko jezera-čista romantika-prema svetonedeljskom bregu di bumo pustili koju kap
Noćna vožnja četvrtkom #130

Trg bana Josipa Jelačića

Ljudi, idemo na gradsku vožnju! Pilimo i krčimo i radimo na stazi! Mjesto sastanka: Trg bana Josipa Jelačića Vrijeme sastanka: 19:00 sati Trajanje vožnje: 2-4 sata PS Obavezno ponijeti lampe i pr
Noćna vožnja četvrtkom #129

Trg bana Josipa Jelačića

Zbog ludog proljeća bili smo prisiljeni promijeniti stazu pa selimo vožnju na centar grada-španiciranje po gradu😜 Vidimo se; Mjesto sastanka: Trg bana Josipa Jelačića-kod Manduševca Vrijeme s
Noćna vožnja četvrtkom #128

Trg bana Josipa Jelačića

Nakon što su se napadale kiše, idemo na opuštenu noćnu u centru uz vrhunsku atmosferu obližnjih šuma 🙂 Vidimo se! Mjesto sastanka: Trg bana J. Jelačića (kod Manduševca) Vrijeme sastanka: 1
Noćna vožnja četvrtkom #127

Gračani (kod Špara)

Idemo na noćnu! Šuma se razbujala od kiše, dojavljuju nam da je grip savršen, pa je red ići na vožnju! Vidimo se u četvrtak 😉 Mjesto sastanka: Cesta Gračani 7, kod dućana Spar (bivša Dion
Noćna vožnja četvrtkom #126

Okretište Črnomerec

Krenulo je proljeće! Sunce nam je izašlo, šuma se zazelenila, pa je red na najugodnije noćne vožnje u godini. Stoga, dolazak je naprosto obavezan 🙂 Vidimo se na klasičnoj 9tki do Grafičara,
Noćna vožnja četvrtkom #125

Trg bana Josipa Jelačića

Proljeće je sad stvarno stiglo, vani je sve toplije, a gdje bolje nego lagano na uvertiru sezone vožnji uz noćnu u gradu. Vidimo se na trgu, pa opet špancirung okolnim šumama! Mjesto sastanka: Tr
Noćna vožnja četvrtkom #124

Gračani (kod Špara)

Prevrtljivo proljeće je stiglo, šuma buja raslinjem, a mi se šuljamo u noći da osvojimo vrh, tj. Groficu preko Leusteka. Gore po dogovoru na spust da vidimo kak’ drži podloga po ovom divnom
Noćna vožnja četvrtkom #123

Okretište Črnomerec

Proljeće je stiglo, a pred nama su najbolji tjedni kad je idealna temperatura, a staze suhe. Idemo 9tkom na Grafičar, a potom po dogovoru dolje nekom od staza. Vidimo se! Mjesto sastanka: Konzum Čr
Noćna vožnja četvrtkom #122

Trg bana Josipa Jelačića

Utvrdili smo gradski trail pa je red da ga ovog puta ponovimo uz par dodatnih krugova u šumi 🙂 Proljeće nam je tu, iako su temperature još cool, no svejedno mi i dalje rokamo! Vidimo se 🙂 Mje
Noćna vožnja četvrtkom #120

Noćna vožnja četvrtkom #121

Gračani (kod Špara)

Nakon hladnog početka tjedna, dižu se temperature, a na vrhu nam je snijeg. Idemo malo na mudfest Leustekom do vrha, a potom prema dogovoru na neku od staza za spust (morti 18-20)! Vidimo se. Mjesto
Noćna vožnja četvrtkom #120

Okretište Črnomerec

Polako ostavljamo zimu iza sebe i ulazimo u toplije dane, pa tako i noćne s najboljom suhom, a ne prašinastom podlogom. Gdje ćeš bolje nego jednu noćnu pedalu do Grafa, a potom nazad 9tkom! Vidim
Noćna vožnja četvrtkom #119

Trg bana Josipa Jelačića

Pronašli smo neke nadogradnje gradske rute pa idemo opet gornjim gradom s Trga preko Dubravkinog puta pa sve do park šume Gornji Kraljevac, park šume Tuškanac i drugih skrivenih dragulja centra gr
Noćna vožnja četvrtkom #118

Gračani (kod Špara)

Kao da je proljeće, temperature su porasle, Medvednica se posušila i vrijeme je za najbolji dio godine! Ovo su noćne za ne propustiti, a posebice ova! Bit ćemo dio reportaže časopisa Nacional, p
Noćna vožnja četvrtkom #117

Okretište Črnomerec

Nakon prošlog četvrtka i gradskog špancirunga, idemo na svima nam dobro znanu, ali i dalje izazovnu, 9tku do Grafičara! Vrijeme je sada poprilično savršeno za jači uspon, a staze su suhe za dob
Noćna vožnja četvrtkom #116

Trg bana Josipa Jelačića

NOVO!! Izvedite svoju bolju polovicu (čitaj: bajk) na romantičnu vožnju gornjim gradom s Trga preko Dubravkinog puta pa sve do park šume Gornji Kraljevac, park šume Tuškanac i drugih skrivenih d
Noćna vožnja četvrtkom #115

Gračani (kod Špara)

Stiglo nam jugo i odnijelo snijeg, sad kreće lagani mudfest i pokoji stupanj iznad nule. Hvatamo se u koštac s Leustekom do Grofice, a potom odabiremo kojim ćemo trailom dolje. Sad već imamo širo
Noćna vožnja četvrtkom #114

Okretište Črnomerec

Sljeme nam je pokrio snijeg, planinari su utabali staze, nema bolje prilike za zimsku noćnu četvrtkom! Idemo 9tkom do Grafičara, pa dolje istim putem. Prošli puta su hit bile štrukle, pa i ovaj p
Noćna vožnja četvrtkom #113

Gračani (kod Špara)

Zima nam je još slaba, ali na Sljemenu je lagani snježni pokrov koji čeka da ga rasparaju ripne noćnih rajdera! Idemo na Leustek do Grofice, a potom dolje prema dogovoru. Vidimo se u četvrtak! Mj
Noćna vožnja četvrtkom #112

Okretište Črnomerec

Čeka nas 8 stupnjeva u četvrtak – vjerovali ili ne, zima nam se srami! Idemo 9tkom na Grafičar, a potom dogovaramo kamo ćemo se strmoglaviti. P.S. Tko želi zapečene štrukle, neka se izjas
Noćna vožnja četvrtkom #111

Gračani (kod Špara)

Snijeg laganini pada, vrijeme je za zimske radosti! Savršeni su dani za odlične spusteve na laganom sniježnom pokrovu, pa idemo Leustekom do Grofice, a potom nekom kul i fora stazom dolje! Vidimo s
Noćna vožnja četvrtkom #110

Okretište Črnomerec

Stigosmo u Novu 2019. godinu! Nakon blagdanskih prejedanja, svima će nam dobro doći noćno Sljeme. Idemo klasika 9tkom do Grafičara, a potom prema dogovoru dolje. Vidimo se u četvrtak! Mjesto sast